Често задавани въпроси (FAQ)

Заявки може да правите по всяко време на денонощието. Поръчките се обработват в работни дни между 9:00 и 18:30 часа.
Заявки за ремонт и информация за устройствата намиращи се в сервизния ни център може да получите на тел: 0887954312, в работни дни от 9.00 до 18.30 часа.
Устройствата за ремонт или профилактика на територията на град София взимаме безплатно от удобен за Вас адрес и връщаме безплатно при извършен ремонт или профилактика от наша страна. За останалата част от страната се използват услугите на куриерска фирма “Еконт Експрес” като изпращането и връщането на устройство до нашия сервиз е за сметка на клиента. При отказан ремонт от ваша страна се заплаща цена за диагностика на устройството. Виж цените ТУК.
Продуктите предлагани в сайта са само нови, неразопаковани, и в оригиналната си опаковка. Всеки продукт пристига при Вас в оригинална от производителя опаковка. Те пътуват в транспортната опаковка на куриера и са застраховани на обявената им стойност. Моля не приемайте продукт при доставка ако е с нарушена,скъсана или смачкана кутия.
Пазаруването като гост на сайта е възможно. Необходимо е само да попълните формата за поръчка: име на клиента, имейл, телефон за връзка и адрес за доставка. Регистрацията на https://iexpert.bg/ е лесна и ти носи достъп до всички наши предложения и функционалности на сайта.
Разбира се, напълно безопасно е да пазаруваш на страницата на iExpert.bg. Цялата информация се съхранява при изключително висока сигурност. В допълнение достъпът до профила на всеки клиент е ограничен с уникална парола. За повече информация относно защитата на личните данни, моля, разгледайте Общитe условия и Политика за поверителност. iExpert.bg осъществява дейността си в съответствие със Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент.

Не, няма минимална стойност.

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус.

Можеш да отмениш необработена поръчка като изпратиш имейл на sales@iexpert.bg или се свържеш с нас на телефон 0887954312. Ако поръчката е вече изпратена можеш да се възползваш от правото за замяна и връщане.

Броят на артикулите е ограничен. Има възможност за поръчка на допълнителни количества след евентуалнен нов внос или производство на продукта – възможна е промяна в цената на артикула. При изчерпване на наличностите във външни складове продукта ще бъде премахнат от каталога.

В деня на доставка ще получиш SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката

Доставка до адрес с куриерска фирма Еконт: 

За поръчки над 55 лв. доставката е безплатна. За поръчки под 55 лв. таксата за доставка е приблизително 5,80 лв.

Доставка до офис на Еконт: 

За поръчки над 55 лв. доставката до офис на Еконт е безплатна. За поръчки под 55 лв. таксата за доставка е приблизително 4 лв.

Цените за доставка на територията на Република България се изчисляват автоматично от сайта чрез модула за доставки на куриерска фирма “Еконт Експрес” в зависимост от местоположението Ви и избора на получаване.

Доставката на поръчания продукт до посочен от Вас адрес в България, обикновенно се предава на куриер в деня на поръчката или най-късно до 2 работни дни от потвърждаване на поръчката за налични продукти.

Според Закона за защита на потребителите стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на 14 дни след покупката, без изрични основания за това, стига състоянието на стоката да бъде същото като в момента на предаването й от магазина на клиента (включително ненарушената опаковка). Вижте нашата политика за връщане и замяна.

От хигиенни съображения слушалки тип “in ear” не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето – ако са използвани и нямат дефект. Всеки артикул, неподлежащ на връщане, съдържа информация за това в описанието си. 

Да, абсолютно. Данните на банковата карта не се запазват в регистър. 

За всеки потребител, който притежава валидна банкова карта.

Сметката ти се редуцира непосредствено след одобрение на поръчката.

В извлечението трябва да фигурира разход при търговец: “iExpert” или “iExpert.bg”

Имаш нужда от данните на твоята банкова карта – номер/ датата, до която е валидна/ CVV2 код. Понякога се изисква и името на притежателя на картата. Някой карти изискват двустепенна проверка ако функцията е предлагана от банката издател на картата.

Сумата се изтегля от картата ти непосредствено след финализиране на поръчката. В случай че тя е отменена или отказана, iExpert.bg веднага ще задейства връщането на стойността, която се възстановява по сметка до няколко работни дни в зависимост от банката.

Възможно е разплащане с всички основни банкови карти (Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners Club, Revolut и др.) независимо от това в коя държава е банката. Възможно е да се таксува допълнително, в случай че твоята карта е администрирана от чуждестранна банка.

Допълнителна такса за услугата може да има в зависимост от вида на твоята карта или изискванията на обслужваща банка.
Изчерпателна информация може да получиш от своята банка.

Възможно е, ако твоята банка предлага тази услуга. В страницата на iExpert.bg може да следиш направените от теб поръчки в секция „ПРОФИЛ“ от менюто на сайта.

Ако не можете да си спомните паролата, моля, използвайте опцията за забравена парола в страницата за Вход за клиенти. 

Ние винаги сме на разположение. Свържете се с нас по най-удобния за Вас начин. Виж контакти.
Избери видими полета
  • Снимка
  • SKU
  • Рейтинг
  • Цена
  • Количество
  • Наличност
  • Добави в количката
  • Описание
  • Съдържание
  • Тегло
  • Размери
  • Допълнителна информация
Кликни някъде отвън, за да скриеш екрана
Сравни